Portugália lehet 2017 nyarának sztárja

Tavaly Izland, de idén Európa legnyugatabbi országa lehet a turisták kedvenc célállomása.2015-ben Thaiföld, majd 2016-ban a hűvös Izland volt a legnépszerűbb nyaralóhely, ám a nagy utazási portálok azt jósolják, hogy 2017 sztárja Portugália, Európa legnyugatabbi országa lehet a legnépszerűbb desztináció.

Ha megemlítjük Portugália csodás tengerpartjait, történelmi városait, élettel teli lakosságát, zöldellő szigeteit, a finom borokat és kalandokat ígérő vad természetét, akkor már senki sem fog meglepődni, hiszen itt mindenféle turista megtalálja azt, ami számára az igazi nyaralást jelenti.

Az amerikai utazók 22 százaléka már tavaly is Portugáliát választotta, de az európai turisták se sokkal maradtak le mögöttük. 2017-ben tehát sok ismerősünktől hallhatunk majd Portugáliára, ám a legjobb az lenne, ha tavasszal, nyáron vagy ősszel, a saját szemünkkel fedeznénk fel az európai országot!

Néhány érv a portugál vakáció mellett:

Comporta: Abban az esetben, ha elég volt a lisszaboni városlátogatásból, akkor irány Comporta, az a kis halászfalu, amelyről talán még soha nem hallottunk, ám Európa szépei és gazdagjai már jól ismerik. A legjobb, ha gyorsan megnézzük, mert a turisták hada még nem fedezte fel, de ez változhat.

MAAT – a világ legújabb múzeuma: Októberben nyitott meg Lisszabon művészeti, építészeti és technológiai múzeuma. Ha imádjuk az építészetet, akkor már maga az épület le fog nyűgözni. Múzeumlátogatóként több elsőosztályú múzeumot nézhetünk meg a környéken.

Minho: a kevéssé ismert borvidék: Portugália legszebb területén meseszép nemzeti parkot fedezhetünk fel. A csodás folyóvölgy a finom és olcsó boráról is híres.

Azori – a szigetek, melyek mellett még Hawaii is elbújhat: Az európai kontinenstől 1500 kilométerre fekvő, szépséges szigetek elsősorban a nyugodt búvárkodásnak kedveznek, de kötélen átmehetünk a vízesések fölött, vulkánt mászhatunk, és bálnát is nézhetünk.

Lisszabon és Algarve – a város és a strand: Ha először utazunk Portugáliába, akkor nem hagyhatjuk ki a fővárost, Lisszabont, ahol festői dombok, pezsgő éjszakai élet gondoskodik a kikapcsolódásról. A városlátogatók kastélyokat, várakat, hegyeket fedezhetnek fel.

Ha a fővárosban járunk, akkor megéri kicsivel több, mint két órát utazni Algarve legnépszerűbb portugál tengerpartja kedvéért. Itt mindig akad egy olyan strand, amit a turisták még nem fedeztek fel.