A világ legfurcsább biztosításai



Földönkívüliek támadása, szellemtámadás, de szeplőtelen fogantatás esetére kötöttek már biztosítást.Szeplőtelen fogantatás biztosítás: Amennyiben egy nő úgy szül gyereket, hogy valójában még szűz, akkor a biztosító a gyermek életének első hat évében fedezi a nevelés költségeit. Mivel a biztosítást a közvélemény és az egyház is kifogásolta, ezért az gyorsan beszüntették.

UFO-biztosítás: Az UFO-biztosítás ötlete a floridai St. Lawrence Biztosítótól származik. A földönkívüli megszállás és emberrablás esetére köthető biztosítási csomag az 1990-es években érte el a népszerűsége csúcsát.

Ebben az időben összesen négyezren vették igénybe az UFO-biztosítást. A fedezettel élők közül sokan a Mennyország szervezethez tartoztak, és később öngyilkosok lettek, ezért a biztosító megszüntette a szolgáltatást.

Van azonban, ahol máig értékesítik a biztosítást, amivel eddig több, mint harmincezren éltek. A St. Lawrence a szerződés feltételeire hivatkozva, nem egy összegben fizeti ki a kárterítést, hanem évenként egy dolláros részletekben. A tízmillió évre vállat fizetést azzal magyarázták, hogy a termékük nem igazi biztosítás, hanem csak egy tréfás ajándék.

Egyedi biztosítás focidrukkereknek: A 2006-os labdarúgó-világbajnokság idején vezették be Angliában azt a biztosítást, ami a focidrukkereknek szántak „súlyos trauma” estére, ha kiesne a hazai csapat a bajnokságból. Tekintve, hogy Anglia előkelő helyen végzett, így egyet sem kellett értékesíteni a csomagból.

Becsapódó űrállomás: A szovjet-orosz Mir űrállomás 2001-ben érkezett vissza a Föld légkörébe. A Taco Bell étteremlánc ebben látta meg az eredeti marketingfogást, ami úgy nézett ki, hogy egy száznegyvennégy négyzetméteres molinót terítettek le a Csendes-óceánba az „ingyen taco” felirattal.

Az akció lényege az volt, hogy amennyiben a becsapódó űrállomás darabjai eltalálják a feliratot, akkor a Taco Bell minden amerikai állampolgárt vendégül lát egy ingyen tacora. Ha ez megtörtént volna, akkor az étteremlánc nagyjából tíz millió dollárt bukott volna, ezért személyre szabott biztosítást kötöttek arra az esetre, ha a Mir tényleg betalál.

Végül az űrállomás darabjai Chile környékén csapódtak az óceánba, a Taco Bell reklámtábláját viszont az ausztrál partoktól tizenhat kilométerre állították fel.

Biztosítás arra az esetre, ha Krisztus másodjára is eljönne: Három skót apáca nagyon aggódott, hogy mi lesz, ha Isten úgy döntött, hogy közülük választja ki Jézus második szülőanyját, de nekik nem lesz elég pénzük arra, hogy méltó módon felneveljék a kisdedet.

A British Insurance segíteni akart egy biztosítási csomaggal, ami évi száz fontos díjért cserébe egy millió fontot fizetett volna, ha valamelyikük szeplőtelenül világra hozza a kis Jézust. A társaság végül kénytelen volt felbontani a szerződést és bocsánatot kérni, ugyanis a biztosítással megsértették a katolikus egyházat.

Biztosítás kísértetjárásra: Az első ilyen biztosítást egy angol szállodatulajdonos kötötte, ugyanis állítólag szellemet látott a hotel bárpultjánál. Ennek a biztosításnak a feltételei szerint egymillió GBP kártérítést fizetett volna a biztosító, ha egy vendég vagy alkalmazott szellem miatt hal meg vagy lesz rokkant.

Az Ultraviolet nevű cégnek egyszer valóban fizetnie kellett, ugyanis amikor egy amerikai nő leesett a lépcsőn és meghalt, akkor a vizsgálatok azt derítették ki, hogy egy szellem végzett vele, ezért a biztosító százezer font kártérítést fizetett. Az valószínűleg soha nem fog kiderülni, hogy az eset megtörtént eseményeken alapszik-e.

(Forrás: raketa.hu)

Ajánló

Ajánló