Olaszországban a kánikulában olvadni kezdett egy Renault!



Magyarországon is elviselhetetlen egyesek szerint a hőség, de Olaszországban túl nagy adag került belőle, vagy inkább az autógyártás minőségével lehet a probléma?


Az alábbi képek a nagy kérdésre választ adhatnak, legfőképpen azok számára, akik az autógyártáshoz valamelyest értenek.
Olaszországban Carole-ban a mediterrán forróság megmutatta, hogy a műanyag alkatrészeket a hőség miként olvasztja a kocsiról.
Az autó Észak-Olaszországban parkolt a 37 fokos hőségben és egy idő múlva szegény egyszerűen elkezdett szétfolyni.
Hátsó lámpa, díszléc, egyszerűen megadta magát a valódi képeken.

 


Állítólag az autógyártásban bírni kéne mínuszban és pluszban is a megpróbáltatásokat. Talán a gyártó spórol egy kicsit. Úgy sem lesz oly meleg! Pedig igen. Mínuszban ezek az alkatrészek pedig szilánkosra törnek majd?


Persze ez nem csupán a Renaultra jellemző, hanem az egész autógyártásra. Silány minőségből lennének a kőolaj származék alkatrészek?
Mi van akkor, ha a +37 fokos parkolásnál észre sem vesszük és a bele ülünk a képlékeny anyagú égetett cukor állagú műszerfal- és ajtóolvadás végtermékbe?

 

 

Forrás: velvet

Ajánló

Ajánló