Kukacok potyogtak az utasok ölébe a repülőgép fedélzetén



Őrült dolgok, amelyek miatt vissza kellett fordulniuk a járatoknak.A repülés egy olyan túlbiztosított iparág, amely esetében ritkák a tragédiák, ám ez nem jelenti azt, hogy mindig sima útja van annak, aki a közlekedésnek ezt a módját választja, hiszen a járatkésések, vagy törlések mellett előfordul, hogy a gépnek vissza kell fordulnia, ám nem műszaki hiba, hanem valami más, különös, őrült indok miatt.

Kukacok a fedélzeten: Atlantából Charlotte-ba indult volna az a repülő, amely végül a kifutópályát sem hagyhatta el, mert egy rakás kukac kiugrott az ülések fölötti csomagtároló részből, ahol egy adag ottfelejtett romlott húsban vertek tanyát.

Ebben az esetben valójában az a legfurcsább, hogy annak a húsnak már biztos, hogy volt szaga, mégis csak akkor találták meg, amikor a fehér kukacok potyogni kezdtek. A repülőgép gyorsan visszafordult, az utasoknak pedig csak 5-7 percet együtt kellett tölteniük a kukacokkal, ám saját bevallásuk szerint, ez inkább fél órának tűnt a számukra.

Amíg a repülőgépet alaposan kitakarították, addig az utasok egymás hajából szedegethették ki a „potyautasokat”.

Összebalhéztak a légiutaskísérők: Minden munkahelyen előfordul, hogy a kollégák összerúgják a port, ám a United Airlines Raleigh-ből Chicagóba tartó járatán elszabadult a pokol, amikor két stewardess, akiknek már korábban is volt nézeteltérésük, egymásnak esett.

A rendőrségi jelentésből kiderült, hogy ütésváltás nem történt, csak ordítozás, ám ez sem olyasmi, amit az ember szívesen hallgat a repülőútja ideje alatt, ezért a pilóta úgy döntött, hogy mindenkinek az lesz a legjobb, ha visszafordul a repülővel, hogy lecseréljék a két balhézó stewardesst.

Túl büdös mosdó: 2015 márciusában a Heathrow repülőtérről szállt fel a British Airways repülőgépe, hogy Dubaiba szállítsa az utasokat. A felszállásnál még minden rendben ment, de idővel bűz kezdett terjengeni a fedélzeten.

Az utasok panaszkodni kezdtek a szarszagra, amivel a személyzet nem tudott mit kezdeni, ezért a repülőgép kénytelen volt visszafordulni, amiről részletekbe menően tájékoztatták az utasokat, úgyhogy mindenki tisztában volt a kellemetlenség halmazállapotával, és azzal is, hogy személyzet nem tudta, de inkább nem is akarta kitakarítani az összepiszkolt mosdót.

Egy hasonló eset történt 2014-ben is, amikor a Los Angelesből Sydneybe tartó repülőgépen meghibásodott a mosdó, ami miatt a WC tartalma kifolyt az utasok közé. Volt, aki a arcára erősített maszkkal várta, hogy a járat visszaforduljon.

Ottfelejtettek két utast: 2015-ben az Air Malta járata nem jószívűségből fordult vissza azért a két utasért, akik lekésték a gépet, hanem azért, mert a poggyászuk viszont a repülőn volt, ezt pedig repülésbiztonsági szempontból nem tartotta megfelelőnek a járat személyzete. A légitársaság utólag kivizsgálta az ügyet, de a részleteket nem hozták nyilvánosságra, ahogy azt sem, hogy ki hibázott.

Lézeres incidens: 2016-ban Londonból szállt fel a Virgin Atlantic járata, hogy New Yorkba vigye az utasokat, de a gépnek vissza kellett fordulnia, mert valaki lézert irányított a repülőre, az első tiszt pedig rosszullétre panaszkodott az eset után, emiatt mindenki úgy gondolta, hogy jobb, ha nem kezdenek bele a hosszú útba.


A légitársaság értesítette a hatóságot a lézeres incidensről, ám a nyomozás során nem sikerült azonosítani és elfogni a tettest. Az utasok csak másnap utazhattak New Yorkba, az első tiszt pedig nem szenvedett maradandó szemkárosodást.

(Forrás: divany.hu)

Ajánló

Ajánló