Szállodai dolgozók titkai



Ezeket a dolgokat nem árt tudni, ha utazol.1. A szállodai szobák takarítása nem tökéletes. Törölgetni és porszívózni naponta szoktak, de a fürdőszoba teljes takarítása általában elmarad.

2. Nem kizárt, hogy a szállodaszobák nem olyan tiszták, mint amilyennek látszanak, mert lehet, hogy a takarító személyzet fáradt vagy siet, ezért nem végzik el megfelelően a takarítást.

3. Nem a vendég a főnök, ezt pedig a tudomására hozzák.

4. Ha egy vendég bepanaszol egy alkalmazottat, akkor annak főnöke meghallgatja, elolvassa azt, de ennél több nem fog történni. Ha a főnök elégedett az alkalmazott munkájával, akkor nem fogja elbocsátani csak azért, mert valaki bepanaszolta.

5. Ha egy vendég csak egy éjszakát marad, akkor utána nem takarítanak ki, csak beágyaznak.

6. A szobalányok gyakran ledőlnek pihenni takarítás közben. Előfordul, hogy a vendégek ágyain alszanak, és a szoba mellékhelyiségét használják.

7. Ha nem vittél magaddal telefontöltőt, akkor nem kell pánikba esned, mert elég csak kérned egyet, ugyanis rengeteg telefontöltő van a szállodákban.

8. Ha többször szállsz meg ugyanabban a hotelban, akkor kérj tagsági kártyát, mert azzal olcsóbban foglalhatsz szobát.

9. Jobb, ha tudod, hogy az ágytakarót évente csak egyszer mossák.

10. Van egy bizonyos réteg, amelyet kicsit sem kedvelnek az alkalmazottak, akiknek vissza kell fogniuk magukat, nehogy megsértsék a vendéget.

11. Ne rendeld a napi specialitást, mert általában azt maradékból vagy lejárt szavatosságú termékekből készítik.

12. Egy-két érdekesség: nem fertőtlenítik a szobákban található poharakat és tányérokat, ugyanis csak elöblítik azokat. A vendégek által meghagyott teát felmelegítve odaadják más vendégeknek.

13. A szállodatulajdonosok próbálnak mindenen spórolni. Ez abból is látszik, hogy a sampon-, balzsam- és szappanadagolókat a legolcsóbb termékekkel töltik fel.

14. A vendégek sok mindent ingyen kapnak, ha kedvesek a személyzettel.

15. Online foglalás esetén biztos, hogy nem a panorámás szobát fogod megkapni, mert azokba azokat a vendégeket szállásolják el, akik valamelyik utazási irodánál foglalták a szállásukat.

16. A szállodaszobák igazi baktériumtenyészet. A berendezésben vannak dolgok, például a távirányító, az ajtókilincsek, a kapcsolók, a telefon vagy az óra, amiket szinte soha nem takarítanak.

17. A szállodák vezetősége igyekszik eltitkolni a rossz híreket, például a haláleseteket, a vendégek elől.

18. A svédasztalos ételek általában több naposak.

19. A szobákban elhelyezett üvegpoharakat soha nem mossák el elég alaposan, úgyhogy inkább ne igyál azokból!

20. A spanyol szállodák esetében egyik étel se helyben készített. Valójában mikróban melegítik azokat. Azt ne is kérdezd, hogy a szakács mit ajánl, mert előfordulhat, hogy nincs szakács az adott hotelban.

21. Előfordulhat, hogy a takarítók a vendégek törülközőivel porolják le a bútorokat, mielőtt a helyükre tennék.

22. Soha ne takarózz huzat nélkül, mert a paplanokat nem szokták kimosni!

23. Attól, hogy az alkalmazottak kedvesek a vendégekkel, még egyáltalán nem biztos, hogy kedvelik is az illetőt.

24. Felesleges azzal fenyegetőzni, hogy rossz értékelést írsz a szállodáról vagy az alkalmazottakról, mert az senkit sem érdekel. Az utazási weboldalak nem az igazi értékeléseket tüntetik fel.

25. A szállodák rengeteg matracot dobnak ki évente, mert a vendégek leöntik, kiszakítják vagy a testnedveikkel szennyezik be.

26. Ha egy vendég tiszteletlen, akkor azt valamilyen formában vissza fogja kapni a személyzettől. Lehet úgy, hogy arra a vendég nem jön rá.

(Forrás: vilagunk.hu)

Ajánló

Ajánló