Nagyon gyorsan vesztette el a közönségét a Marvel’s Avengers



Öt videojáték, ami nem tudta megtartani a felhasználókat.Marvel’s Avengers: A Steam Charts adatai szerint szeptember 7-én, három nappal a Marvel’s Avengers megjelenése után 28.000 felhasználója volt a játéknak, de október elején már 2.000 alá esett a játékosok száma.

Bár a készítők biztos, hogy nem akarnak veszni hagyni egy ekkora projektet, mégis kérdés, hogy a megjelenés előtt álló karakterek és más tartalmak képesek lesznek-e olyan ütemben érkezni, hogy az normális szinten tartsa a felhasználók számát.

Bleeding Edge: Már a bejelentés környékén elveszett a közönség érdeklődését a Bleeding Edge, ugyanis hiába volt egy egész érdekes koncepciója, a karakterei pedig elég vagánynak tűntek, mégis a játékmenet nem mozgatta meg a játékosok fantáziáját.

A Steam Charts adatai szerint a Valve platformján csak 800 egyidejű játékost sikerült elérnie indulásakor a videojátéknak, aminek megjelenése után egy hónappal már 100 követője sem akadt. A Bleeding Edge elérhető az Xbox Game Pass kínálatában, és talán jobb számokat hoz a szolgáltatás előfizetői körében, de valószínűleg nem sokkal.

LawBreakers: 2017-ben jelent meg Cliff Bleszinski stúdió három és fél éven át fejlesztett játéka, ami nagy hangsúlyt fektetett a lendületes és gravitációtagadó manőverezésre. Bár a LawBreakers nem volt rossz játék, mégis hatalmas bukás lett, ami több tényezőnek volt köszönhető.

Az egyik problémát a nehezen elsajátítható játékmenet okozta, a másikat, hogy a megjelenése évében a PUBG uralta a mutiplayer lövöldék piacát, de az sem segített, hogy az Overwatch után unalmasnak hatottak a LawBreakers karakterei, ráadásul a játék nem kapott nagy reklámot.

A LawBreakers a bétateszt idején érte el a Steames csúcsforgalmát, ami egyszerre 7.400 felhasználót jelentett, majd a megjelenésekor már csak 800-an indították el, ami borzalmasan gyenge nyitás.

2018-ban a Boss Key tett még egy próbát a Radical Hegihts nevezetű battle royale szörnyűséggel, ami olyan rosszul sült el, hogy nem sokkal később csődöt mondott.

Crucible: Könnyen lehet, hogy kevesen hallottak az Amazon multiplayer lövöldéjéről, ugyanis nem kapott nagy visszhangot, viszont a videojátékos újságíróknak rossz volt látniuk, ahogy a megjelenése után hónapról hónapra építik le.

Ez annak tudatában nem meglepő, hogy a tesztek és a játékosok visszajelzései alapján kiderült, hogy a Crucible tele van problémákkal. Ez olyannyira igaz volt, hogy alig több, mint két héttel a megjelenése előtt lekapcsoltak kettőt a három játékmódból, majd ezután három héttel visszaredukálták bétává. Végül 2020 októberében közölték, hogy a 2020. május 21-én megjelent Crucible karrierje novemberben véget ér, ugyanis le fogják kapcsolni a szervereit. A Steam Charts szerint előfordult, hogy egyszerre 10.000 felhasználó játszott, de júliusban ez a szám 200 alá zuhant.

Metal Gear Survive: Eleve rosszkor indult a Metal Gear Survive tesztje, ugyanis a bejelentése idején rengetegen haragudtak a Konamira, ezek az indulatok pedig máig sem csillapodtak le teljesen. Sokan kifogásolták azt, ahogy a franchise legmeghatározóbb embere, Kojima Hideo távozni kényszerült a vállalattól, valamint azt, hogy a Konami milyen üzleti döntéseket hozott.

A közönség haragját a Metal Gear Survive is igazolta, ugyanis a korábbi Metal Gearekkel ellentétben, ez egy kooperációra épülő, szolgáltatásszerű túlélős játék lett, amiben idegesítő üzleti megoldásokkal találkozhattak a játékosok.

Mindennek eredménye az lett, hogy a megjelenésekor még 5.000 játékost érdekelt a Metal Gear Survive, de csupán két hónappal később már 200 játékos is alig gyűlt össze.

(Forrás: hu.ign.com)

Ajánló

Ajánló