Üssétek el társasjátékokkal az otthon töltött időt!



A járvány miatt vállalt önkéntes karantén remek alkalom az alábbi játékok kipróbálására.Catan Telepesei: Újonnan felfedezett sziget vár a játékosokra, akiknek az a feladata, hogy településeket építsenek, amiket aztán városokká fejlesztenek. Az élénk cserekereskedelem új lehetőségeket nyit meg mindenki előtt.

Agent Undercover: A játékosok a meghatározott helyszíneken eltérő szerepekbe bújnak, és próbálják leleplezni a titkos ügynököt, aki viszont nem tudja, hogy hol van, mert neki csak a küldetésre kell koncentrálnia, ami az információszerzés.

A titkos ügynök dolga szóra bírni a játékostársakat, hogy kitalálja a helyszínt, de ezt nagyon óvatosan kell tennie, nehogy lebukjon. A többieknek, akik nem titkos ügynökök, ugyancsak óvatosnak kell lenniük az arra vonatkozó utalásokkal, hogy pontosan tudják, hogy hol vannak.

Az Agent Undercover esetében megfigyelés, koncentráció, kifinomult érzékek, kreativitás és némi ravaszság kell a titkos szerepek megőrzéséhez.

Susi Go!: A kis fémdobozos kártyajáték a parti- vagy fillérjátékok csoportjához tartozik. A kártyajáték célja, hogy megszerezd a legjobb lehetőségeket a legtöbb pontot hozó étlap összeállítására, vagyis a gyorsaság a legfontosabb.

Dixit: Az univerzális és különleges asszociációs társasban rá kell érezni a többiek gondolatmenetére. A Dixit partijátékként és családi játékként is remekül működik. A társasához tartozó csodásan illusztrált kártyák segítenek az asszociációban.

A játék úgy zajlik, hogy az egyik játékos választ egy képet, amiről mond valamit, majd a többiek a saját képeik közül kiválasztják azt, amely a legjobban hasonlít az elhangzott információra. A választott képeket megkeverik, kirakják a képpel felfelé, majd mindenki tippel, hogy melyik lehetett az, amiről a játékos mesélt.

Pontot az szerez, aki kitalálja, de az is kap, aki olyan képet rakott le, amiről mások azt hitték, hogy az a mesélőé. A mesélő játékos akkor kap pontot, ha legalább egy ember eltalálta, hogy melyik az ő képe, de nem mindenki. Ha túl egyértelmű volt a lap, és minden játékos kitalálta, akkor a mesélő pont nélkül marad.

Magic Maze: A valós idejű kooperatív játék lényege, hogy a játékosok közösen kiraboljanak egy plázát. Ennek érdekében közösen kell gondolkodniuk, de beszélni tilos, vagyis fontos, hogy csendben kell játszani.

Cards Against Humanity: A játékosok fekete és fehér kártyákat tartanak a kezükben. A Kártya Cár, vagyis az, akinek a köre van, húz egy fekete kártyát, amin egy befejezetlen vagy hiányos mondat szerepel. A többi játékosnak a fehér kártyák közül kell kiválasztania azt, ami a legviccesebben egészíti ki a fekete kártyát.

Miután minden játékos lerakta a fehér kártyát, megkeverik a lapokat, majd felfordítják azokat és szavaznak, hogy melyik a legviccesebb kártya, aminek lerakója egy képzeletbeli faszagyerek-pontot kap. A kártyák témái és feliratai egyeseket érzékenyen érinthet.

Igen!: Eldöntendő kérdésekre kell válaszolniuk a játékosoknak, A jó válaszokért pont jár, a győztes pedig az, aki a legtöbb pontot gyűjti. Ezt a társasjátékot akkor érdemes elővenni, ha szeretnéd jobban megismerni a többieket, esetleg eleget ittatok, vagy egy kicsit összevitatkoznátok a legjobb barátaiddal.

Fedőnevek: A csapat egyik tagja a feladatkártya jelöléseit követve próbál minél többet összekapcsolni a kirakott szavakból, hogy eredményül egyetlen szót kapjon. A társainak ezt kell visszafejteniük, hogy rájöjjenek, vajon mely szavakra utalhatott vele. A tévedés végzetes lehet, és pontot jelenthet az ellenfél csapatának.

(Forrás: noizz.hu)

Ajánló

Ajánló