Mentális traumát okozhatnak a paranormális játékok



Inkább ki se próbáld ezt a négy játékot, mert a fantáziád biztos, hogy meg fog őrjíteni, ha a szellemek nem is.Eleinte komolytalan szórakozásnak tűnhet a szellem- és démonidézés, aminek sikerére nincs garancia, de abban az esetben, ha elég élénk a képzelőerőd, akkor biztos, hogy az árnyékodtól is meg fogsz ijedni, éppen ezért jobb, ha soha nem próbálod ki az olyan paranormális játékokat, mint amilyen a következő négy.

A szekrényes játék: A szabályok értelében a játékos fog egy gyufaszálat, amivel beáll a szekrénybe, majd ezt mondja: „Mutasd meg a fényt, vagy hagyj a sötétben!”

Ha ez után a játékos meghallja a halk suttogást, akkor meg kell gyújtania a gyufát. Ezt azonnal meg kell tennie, mert ellenkező esetben a démon beránthatja a sötétségbe. Amikor ég a gyufa, akkor ki kell nyitni a szekrényajtót, amin a játékos kilép. Ettől kezdve egy démon lakozik a szekrényben, úgyhogy többé nem szabad fény nélkül oda benézni, és az ajtót éjszakára sem szabad nyitva hagyni.

Éjfél játék: Állítólag egy ősi pogány szertartáson alapszik ez a játék, ami arról szól, hogy meg kell idézni az Éjfél Embert, akit 3:33-ig el kell kerülni. A játékosnak szükség lesz egy gyertyára, gyufára, sóra, borsra, tollra, faajtóra és egy cseppre a saját véréből.

Az Éjfél Embert úgy lehet meghívni, hogy a játékos leírja a nevét egy papírra, amire rácseppenti a vérét, majd lekapcsol minden fényt, és leül a faajtó elé a gyertyával és a papírral. Ekkor 22 alkalommal kopog az ajtón úgy, hogy az utolsó koppanás pontban éjfélkor hangozzon el.

A játékos ekkor kinyitja az ajtót, elfújja a gyertyát és becsukja az ajtót, majd azonnal újra meggyújtja a gyertyát. Ezennel a játék elkezdődött. A cél az, hogy a játékos 3:33-ig kerülje el az Éjfél Embert, akinek közelségét a suttogás, a hidegérzet és a gyertyaláng jelzi.

Ha a gyertya elalszik, akkor 10 másodpercen belül újra meg kell gyújtani, majd a játékosnak sókörrel kell körbevennie magát, aminek a közepére kell állnia 3:33-ig. Ha az Éjfél Ember elkapja a játékost, akkor az a legborzalmasabb félelmeiről fog hallucinálni.

Száraz csontok: A játékos éjfél után pontosan egy perccel bemegy a fürdőszobába, ahol belenéz a tükörbe, majd gyufával meggyújt egy gyertyát. A gyufának magától kell elaludnia. Ekkor a játékos a következőt mondja: „Tisztában vagyok a jelenléteddel, és üdvözöllek az otthonomban. Gyere!”

A játékosnak most rohannia kell, hogy minél előbb elrejtőzzön. Ha túl akarja élni a játékot, akkor nem jöhet elő egészen hajnali három óráig, ugyanis a játék akkor ér véget. Hajnali háromkor a játékosnak be kell mennie a ház legnagyobb szobájába, ahol ezt kell elmondania: „Köszönöm, hogy játszottál vele, most el kell menned. Többé nem szívesen látlak itt.”

Lift egy másik világba: A koreaiak szerint a liftekkel párhuzamos univerzumba juthatnak el. Ehhez be kell menniük egy legalább tízemeletes házba, ahol egyedül kell lenniük a liftben. Ekkor megnyomják a 4-2-6-2-4-5 gombokat, ebben a sorrendben.

Amikor a lift megáll az ötödiken, akkor egy nő száll be, akinek nem szabad a szemébe nézni és hozzá sem szabad szólni. Miután belépett, meg kell nyomni az első emelet gombját, ám a lift nem fog lemenni, hanem felmegy a tizedikre, ahol egy másik világba lép ki a játékos.

Amennyiben a nő megkérdezi a játékost, hogy merre megy, akkor nem szabad neki válaszolni. A visszatéréshez a 4-2-6-2-4-5 a számsort kell használni.

(Forrás: bizzarium.com)

Ajánló

Ajánló