Ryan Reynolds megszerezte a világ egyik legjobb gin-márkáját



Ismerd meg Hollywood legügyesebb vállalkozóit!A legtöbben, ha meghallják Ryan Reynolds, Ashton Kutcher, Robert DeNiro, Jay-Z, Gwyneth Paltrow, Beyoncé vagy George Clooney nevét, akkor egyből arra gondolnak, hogy milyen jó színészek vagy zenészek, pedig ezek a hírességek valójában akkor is dúsgazdagok lehetnének, ha maguk mögött hagynák Hollywoodot.

Ez azért lehetséges, mert valójában nagyon sok sztár amellett, hogy a zene- vagy filmiparban kamatoztatja a tudását, még nagyon ügyes vállalkozó is.

Ryan Reynolds: A színész februárban szerezte meg a világ egyik legjobb gin-márkáját, ugyanis a Aviation Gin tulajdonosává vált, ami a Wine Enthusiast szerint a nyolcadik legjobb gin a világon. A cég elárulta, hogy 2017-ben 25 ezer dobozt értékesítettek az italból, tehát Ryan Reynoldsnak nem kell aggódnia, hiszen a vállalat sikeresebb, mint valaha.

Ashton Kutcher: A színészkedés mellett Ashton Kutcher korán befektetett az Uberbe, az Airbnb-be és a Spotify-ba.

Robert DeNiro: Kiváló minőségű japán étteremmel büszkélkedhet Robert DeNiro, aki a híres japán séffel, Nobu Matsuhisa-val alapította meg New Yorkban a Nobu éttermet. Hála a terjeszkedésnek, ma már több nagyvárosban megtalálható az étterem.

Jay Z: Hatalmas üzleti birodalom tulajdonosa Jay Z, akinek stadionok, kozmetikai cégek, bor- és szeszesitalok, szivarok és repülőgép-foglalási alkalmazások vannak a birtokában. Ezek már önmagukban is több millió dollárt érő üzletek.

Gwyneth Paltrow: A színésznőnek az életmód-márkája, a Goop, hozott milliókat. Paltrow vállalkozásból gyakran viccet csinálnak a sok vitatható termék és cikk miatt, a vaginagőzöléstől az átlagember számára elérhetetlen áru termékekig.

A sztár azonban képes volt meggyőzni a befektetőket arról, hogy a Goop ígéretes üzlet. Paltrow 20 millió dolláros kockázati tőkebefektetést szerzett. Arról nincs információ, hogy a vállalat mennyire nyereséges, viszont az tény, hogy folyamatosan növekszik.

Beyoncé: A zenei karrierje és divatmárkája mellett még tech-befektetőt is tisztelhetünk Beyoncé személyében, ugyanis az alapkezelő társasága legalább 150.000 dollárt fektetett a Sidestep alkalmazásba, ami 1,7 millió dollárt hozott a konyhára. A Sidestep 2017-ben több, mint 2 millió eladást hozott össze, ami az előző évi eredmény tízszerese.

George Clooney: A híresség 1 milliárd dollárért értékesítette a tequila márkáját. Anno George Clooney és Rande Gerber, Cindy Crawford férje együtt találta ki, hogy saját tequilát készítenek. A két vállalkozó célja az volt, hogy a szerintük legfinomabb tequilát hozzák létre, amihez egy lepárlót használtak.

Az ital eleinte csak szűk körben szerzett népszerűséget, majd 2013-ra megszületett a Casamigos Tequila, amit Clooney és Gerber 2017-ben adott el egy brit italgyártó cégnek.

(Forrás: szeretlekmagyarorszag.hu)

Ajánló

Ajánló