Randevú Budapesten

A legérdekesebb helyszínek, ahol kettesben lehetünk a párunkkal.A magyar főváros rengeteg romantikus étteremmel, parkkal, kávézóval kedveskedik a szerelmeseknek, de azok se maradnak hoppon, akik valamivel kreatívabb, egyedibb randevúval töltenénk meg az idejüket.

Füvészkert: Ha egy békés, csendes, nyugodt budapesti randevút tervezünk, akkor jó helyen járunk. Ha szeretnénk kulturálódni, miközben a kedvesünkkel vagyunk, akkor érdemes betérnünk a pálmaházba, üvegházakba, valamint nézzük meg a kis tavat és a természet más szépségeit.

Sportlövés: Az éleslövészettel nagyszerűen levezethetjük a feszültséget, versenyezhetünk, pikáns tétekben fogadhatunk, szövetségi ügynöknek képzelhetjük magunkat. Ha tetszik az ötlet akkor a Budai Lőtéren a helyünk.

Budai Vár: A hangulatos, történelmi utcák kihozzák belőlünk a nosztalgikus érzéseket. Üljünk le valamelyik padra, kortyolgassunk pezsgőt, és élvezzük a párunkkal töltött időt!

Kalandpark: A csillebérci kalandpark kiváló randevú helyszín, amennyiben szeretünk sportolni, illetve örömmel próbára tesszük az ügyességünket.

Pályaudvar: Ha a randevút kirándulással ötvöznénk, akkor találkozzunk az egyik pályaudvaron a párunkkal, akivel szálljunk fel az első induló vonatra, vagy arra a szerelvényre, amelyik a legszimpatikusabb. Vigyünk magunkkal szendvicset, folyadékot, és idővel szálljunk le az egyik megállóban, hogy együtt felfedezhessük az idegen környéket.

Motel: Ha szeretnénk felfrissíteni a kapcsolatunkba, akkor csábítsuk el újra a párunkat! Csípjük fel egymást, vagy „csaljuk meg egymást a másikkal”. A szerepjátékhoz vegyünk ki egy szép szobát az egyik budapesti motelban, vagy keressünk egy kisebb szállodát.

Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda: Az év bármelyik évszakában választhatjuk az uszodát, ahol akár órákat tölthetünk a vízben, miközben egymáson legeltetjük a szemünket. Ha igazán romantikus élményre vágyunk, akkor holdfényes éjszakán ússzunk egyet a kinti medencében!

Szabaduljunk ki: Az Exit the Room tökéletes budapesti randevú helyszín, ha szeretjük az izgalmas játékokat. Itt a zombik, az apokalipszis, vagy más fenyegetés elől menekülhetünk meg a párunkkal. Itt kipróbálhatjuk a tudásunkat, intelligenciánkat, ravaszságunkat, szuperképességeinket.

Kopaszi-gát: Ha hagyományos randevúra vágyunk, akkor ezt megkapjuk a kellemes, pihentető és nyugtató tíz hektáros, zöldövezetben, ami olyan, mintha nem is Budapesten lennénk. A szerelmes sétákhoz, kerékpározáshoz, romantikus vacsorához, piknikhez tökéletes helyszín.